Sagwan

Tajuk: Sagwan
Tahun: 2009
Negara: Filipina

Bahasa: Tagalog
Sarikata: -
Format: VCD/DVD

Rating Cerita: 8/10 Bintang
Rating Sex: 8/10 Bintang

Berlatar belakangkan kawasan pedalaman Filipina yang indah dan aman di mana pengangkutan utama adalah jalan air iaitu sungai, filem ini menceritakan kisah hidup Alfred sebagai pemandu sampan yang dihantui dengan kisah hitam keluarganya menyebabkan dia teragak-agak untuk meneruskan hidup secara bebas seperti orang lain. Alfred berkeras untuk tidak terjebak dengan apa yang rakan-rakannya yang juga pemandu sampan sering lakukan iaitu mencari duit tambahan dengan memperdagangkan tubuh masing-masing. Pengaruh seksual rakan-rakannya dan naluri dalaman yang ingin mencuba menjadi bebanan dalam dirinya. Tambahan pula hubungan cinta dengan teman wanitanya yang bisu menambahkan lagi tekanan yang dihadapi Alfred.

Sampai bilakah Alfred akan dapat bertahan daripada semua tekanan ini?

6 comments:

Unknown said...

hai..nak beli cerita ni..mcm mane
email arezuone@yahoo.com

Anonymous said...

aku order 1 :-)
email aku.

princekrolf@hotmail.com

luke said...

aku nak order satu.. contact aku di luke85@yahoo.com

Anonymous said...

aku nk satu. emel salmanzulfakhar@yahoo.com


tq

Unknown said...

ak nk r nieh..email safry83@gmail.com

kasper said...

nak 1....
kassper_skyy@yahoo.com